Dla większej chwały Bożej. św. Ignacy Loyola

torbiel na mózgu

aaaaVitis viniferaaaaa

Temat: Torbiel na mózgu
Torbiel na mózgu   Czy zetknęłyście się z tematem? Czy po USG otrzymałyście taką wiadomość? Jeżeli tak, to czy się wchłonęło? Bardzo proszę o odpowiedz.
Źródło: forum.dziecko-info.com/showthread.php?t=175269



Temat: Mamusie lipcowo-sierpniowe 2008 - część czwarta!!!! :))
...rejonowym szpitalu. A Ty gdzie zamierzasz rodzić? tzn w którym szpitalu czy klinice? A tak się właśnie zastanawiałam czy nie ma tu kogoś z tej części Polski :) Ja co do porodu to nie mam wielkiego wyboru z powodu stanu mojego zdrowia. Jak przeprowadzałam "wywiad" w białostockich szpitalach to tylko w PSK nie powiedzieli mi "na własną odpowiedzialnośc może rodzic pani u nas, ale radzilibyśmy PSK". Mam torbiel na mózgu i poród stanowi dla mnie jakies tam zagrożenie - a w PSK mają wszystkich specjalistów - nie tylko ginekologów i położników. Jak by co bedzie miał mnie kto ratowac. Nie przyjmuje do wiadomości takich czarnych scenariuszy, jednak na wszelki wypadek pójdę do PSK
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=262752


Temat: Mamusie lipcowo-sierpniowe 2008 - część czwarta!!!! :))
...mi na to "a mówiłem, że ta ciąża panią tylko obciąży, jej nie powinno wogle byc" Na koniec dodał "proszę samej nie wychodzic z domu". Ogólnie jak na to co słyszę od poczatku ciąży - jakie to niby problemy mnie czekają to czuję się fantastycznie, nic wiekszego mi nie dokucza i cieszę się że maluch się dobrze rozwija. O porodzie staram się nie myślec. Swoją drogą nie uważacie że czasami lekarze są zbyt szczerzy. Fakt mam torbiel na mózgu, no ale bez przesady, przeżyłam z nią tyle wysiłków, że pewnie i poród przeżyję. Mogli by mnie czasami pocieszyc, że wszystko będzie dobrze. Agnes300 zadałaś mi pytanie, a ja się na nie tak rozpisałam, że aż mi wstyd :o. Dziękuję za odpowiedź co do tych malin - teraz już wiem.
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=262752


Temat: me idzie do armii
nie idz,moj szwagier poszedl i mu torbiel na mozgu sie zrobila,w pierwszy dzien zemdlali.
Źródło: dobreforum.pl/showthread.php?t=17277


Temat: Torbiel na mózgu? czy niebezpieczny??
Dot.: Torbiel na mózgu? czy niebezpieczny??   Cytat: Napisane przez tysiulka18 Dowiedziałam się że moja koleżanka ma torbiela wielkości 1,8mm gdzieś w okolicy mózgu albo na mózgu (nie wiem dokładnie). Lekarze jej powiedzieli że nic nie da się zrobić. Nie przeprowadzą operacji, nie wytną tego, lekami też tego nie wyleczą. Czy można żyć normalnie z...
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=56385


Temat: * Dzieciaczki Wiosna- Lato 2006 * cz. III
.... W ubiegłym roku wziełam dwie tabletki i poszłam spac razem z Niną .Moze teraz będzie lepiej. magda- Grześ jest słodki ,śliczny i wogóle super. A Iza -pełna powaga -starsza siostrzyczka. Moja siostra jest w ciąży i będzie miła trzeciego chłopca ,nie była zachwycona ,ale musi sie pogodzić z tym ,że w naszej rodzinie jest tylko jedna dziewczynka. Chociaz nie to jest najważniejsze ,bo dowiedziała sie ,ze dzieciatko ( 20 tydzień ciązy) ma torbiel na mózgu . Z tego co czytam to powinno isę to wchłonąc ,mam nadzieję ,ze tak sie stanie .,Boje sie nawet pomyślec co będzie jeśli nie...
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=315092



Podstrony

Cytat


Ibi patria, ibi bene. - tam (jest) ojczyzna, gdzie (jest) dobrze
Ignava ratio - gnuśne rozumowanie.
Dla nas nie ma istotnego znaczenia to, o czym myślimy, lecz to, co o tym myślimy. Janusz Dietrych, System i konstrukcja
Egoista - człowiek, który nie ma ochoty interesować się mną. Jaques Deval
Gdyby marzycieli brać serio, musiano by wydatnie rozbudować Izby Wytrzeźwień. Horacy Safrin (1899-1980)